Školní
Povídka o blahoslavenstvích
Autor
Rok vzniku
Přiložený soubor
Lví jáma
Autor
Hra je psána přímo na tělo konkrétním dětem. Proto zůstávají tato jména zachována i ve scénáři.
Rok vzniku
Přiložený soubor
Pád člověka podle Genesis 3 s adventním kalendářem
Program byl tvořen pro nedělku, ale myslím, že by se dal použít i pro konfirmandy, dorost nebo jako inspirace pro rodinné bohoslužby.
Cílem programu je, aby účastníci dostali možnost zahlédnout podstatu hříchu a seznámili se s příběhem Pádu člověka.
Podrobný popis a příprava vytvořená ve stylu katechetické příručky je v příloze.
Přiložený soubor
Autor
Eliška Provazníková
Rok vzniku
Pastýři o Davidovi
Autor
Pastýři na hlídce si vyprávějí a přehrávají střípky z příběhů krále Davida, aby se pak dozvěděli, že se jim narodil...
Rok vzniku
Přiložený soubor
Boží plán na záchranu světa číslo... (Vánoční divadlo)
Autor
Potopa světa, Noe svolává zvířata, aby se připojila k plavbě a záchraně.
Některá zvířata tam už jsou a některá teprve dochází (možná na poslední chvíli). Jsou to „menšinová“ zvířata.
Přiletí holub a oznámí, že archa přistála.
Vazba na Vánoční příběh → nové stvoření, nový počátek.
Pod betlémskou hvězdou s duhovým ocasem jesličky s miminkem. Zvířátka se
přesunou z archy k jesličkám a stanou se tak...
Rok vzniku
Přiložený soubor
Nedělní škola od září 2024 do června 2026
Dál přece nejdeme sami
V následujících dvou letech budeme v nedělní škole pokračovat v cyklu Dál přece nejdeme sami. Vstupujeme do jeho druhé poloviny a budeme se seznamovat s příběhy Nového zákona.
Úvodní kapitola tohoto novozákonního cyklu se jmenuje Čtyři a ne jeden a hledá odpověď na otázku: Proč máme v Bibli čtyři evangelia?
Vlastní poznámky ke čtení Bible
Původ materiálu
Přiložený soubor
pracovni_list_obrazek

Práce s biblickým textem, vlastní výpisky.
karetní hra JÁ MÁM, KDO MÁ - JEŽÍŠ
Autor
Materiál obsahuje tři verze karetní hry Já mám, kdo má, ve které se objevují různé momenty z Ježíšova života. Úkolem skupiny dětí je řetězově přečíst všech 27 karet (karty na sebe navazují).
NÁVOD:
Rozdejte dětem všechny karty. Pokud ve skupině není přesně 27 dětí, někteří (nebo všichni) budou mít v ruce více karet. Ten, kdo má první kartu (karta s textem JÁ MÁM PRVNÍ KARTU), začíná hru...