SPORY O STUDNĚ

Původ materiálu

Pavel Klinecký

Ž 119,66 Nauč mě okoušet a znát, co je dobré, já tvým přikázáním věřím.

 

1. klíčové pojmy, dobové a textové souvislosti:

12 Spory o studně - st

Původ materiálu

Zdeněk Šorm

pracovni_list_obrazek

Tentokrát má pracovní list podobu hry, která navozuje situaci sporu o studně. Můžete si ji zahrát na začátku. Při hře se možná projeví rivalita, na kterou budete moct navázat – vyprávět o tom, jak se v ní zachoval Izák. Nebo můžete hru hrát až po vyprávění a při možné rivalitě nebo zklamání z prohry domýšlet „aplikaci“ poselství příběhu.

12 Spory o studně

Původ materiálu

Zdeněk Šorm

Pořadí v lekci

12

pracovni_list_obrazek

Otázkou z obrázku můžete uvést počáteční rozhovor a mluvit o alternativách, které nabízí: K čemu vedou? Mají něco společného? Jaké jsou jiné možnosti? Na rozhovor navážete vyprávění o Izákovi.

Na základě vyprávění potom děti obrázek dokreslí buď přímo na hodině nebo doma.