SPORY O STUDNĚ
Původ materiálu
Pavel Klinecký
Odkaz na pracovní list
Odkaz na píseň
Ž 119,66 Nauč mě okoušet a znát, co je dobré, já tvým přikázáním věřím.
1. klíčové pojmy, dobové a textové souvislosti:
Ž 119,66 Nauč mě okoušet a znát, co je dobré, já tvým přikázáním věřím.
1. klíčové pojmy, dobové a textové souvislosti:
Tentokrát má pracovní list podobu hry, která navozuje situaci sporu o studně. Můžete si ji zahrát na začátku. Při hře se možná projeví rivalita, na kterou budete moct navázat – vyprávět o tom, jak se v ní zachoval Izák. Nebo můžete hru hrát až po vyprávění a při možné rivalitě nebo zklamání z prohry domýšlet „aplikaci“ poselství příběhu.
Otázkou z obrázku můžete uvést počáteční rozhovor a mluvit o alternativách, které nabízí: K čemu vedou? Mají něco společného? Jaké jsou jiné možnosti? Na rozhovor navážete vyprávění o Izákovi.
Na základě vyprávění potom děti obrázek dokreslí buď přímo na hodině nebo doma.