Skip to header Skip to main navigation Přejít k hlavnímu obsahu Skip to footer

Sekundární odkazy

  • Kontakty
  • Přihlásit se
hlavička katecheze
Domů
Katecheze
Pomoc - inspirace - sdílení

Hlavní navigace

  • Pracovní materiály
    • Katechetické přípravy
    • Pracovní listy
    • Programy
    • Rodinné bohoslužby
    • Konfirmační příručka
    • Písně
  • Aktivity
    • Hry
    • Vánoční divadla
    • Velikonoční divadla
    • Ostatní divadla
    • Básně
    • Táborové hry
    • Ostatní aktivity
  • Burza nápadů
    • Noc kostelů
    • Tipy na akce a činnosti
    • Ostatní nápady
    • Tipy na přednášející
  • Publikace a pomůcky
    • Pracovní materiály
    • Pracovní listy
    • Příručky
    • Knížky
    • Metodiky
    • Písemné práce
    • Dokumenty
    • Ostatní texty
    • Ostatní
  • Odkazy
  • Informace
  • Akce a pobyty

Drobečková navigace

  • Domů
  • Aktivity
  • Poznej Biblický příběh 7.
Od mladez | 11:18 Dopoledne CEST, Čt Srpen 02, 2012
Medková, Marie

Otištěno z časopisu Bratrstvo 2006

NOVÝ ZÁKON PRO VĚDCE! UKÁZKA M. Medková, P. Andrejs

17 V jistém bodě časového intervalu, který se shoduje s dobou, v níž na pobřeží Středozemního

moře dopadá sluneční záření, obratlovec řádu primáti čeledi Hominidae

rodu homo sapiens pohlaví mužského předával podstatné informace (dále učitel) dalším

příslušníkům svého rodu (dále homo sapiens). Okolo byli v poloze sedu disperzně

rozmístěni příslušníci hnutí zbožných laiků židovského vyznání a další vykladači ukazatele

židovské víry, pocházející z menších sídel v římských provinciích Galilea a Judea

i z náboženského a správního centra provincie Judea.

Blíže neurčená síla učitelova nadřízeného byla v pohotovosti, aby vracela homo sapiens

do stavu tělesné, duševní, sociální a psychosociální pohody.

18 Ve stejném časovém intervalu jiní příslušníci rodu homo sapiens pohlaví mužského

transportovali jiného příslušníka svého rodu s diagnostikovanou plegií nebo paresou.

K tomu využívali zařízení k tomuto účelu zhotovené (dále nosítka).

Vyvíjeli úsilí vytvořit v prostoru o hustotě cca 985 kg.m3 dutinu o hustotě výplně cca

1,3 kg.m-3, skrz kterou hodlali vést trajektorii nosítek s cílovými souřadnicemi konvergujícími

k souřadnicím učitele.

19 Na základě údajů z optických smyslových orgánů usoudili, že jejich úsilí má nulovou

účinnost, proto se přemístili na vrchní část objektu, který obklopoval učitele. Demontáží

čtvercových kaolinových desek tvořících kontinuální vnější vrstvu části tohoto

objektu vznikla parciální diskontinuita, která byla nutná pro bezkolizní trajektorii

nosítek (s příslušníkem homo sapiens). Tato trajektorie končila v bodě nepřiliš vzdáleném

od učitele.

20 Když učitel zaznamenal jejich vztah k svému nadřízenému, řekl k homo sapiens na

nosítkách: „Jsou ti prominuty přestupky proti pravé lásce k našemu nadřízenému a příslušníkům

rodu homo sapiens.“

Mládež
Konfirmandi
Dorost
Hra
Na počtu nezáleží
Společnost
Bible
Lukáš 5,17–20

top-odkazy

  • E-cirkev (opens in new tab)
  • Evangnet (opens in new tab)
  • Bible hrou (opens in new tab)
  • Místa reformace (opens in new tab)
  • Pracovní texty pro kazatele (opens in new tab)
  • Ubytování v církvi (opens in new tab)
  • Evangelická teologická fakulta (opens in new tab)
  • Sborová kancelář (opens in new tab)

Správce webu Martin Fér